_SILVESTR 2003

Já, Alex rozhodnul jsem se napsat reportáž o naše Silvestrovské kalbě
Pro slabší povahy nedoporučeno číst. Pro nedočkavce a pro ty kdo nemá chuť luštit moje psaníčko řeknu jenom, že to byl Silvestr plný neočekávaných situaci, zvratu a zajímavých děju, byl to zkratka Silvestr……až na pár drobnosti, a na pár lidi kteří mně docela překvapili docela dobrý. To je vše.Poprosím všichni lidí kteří tam nebyli ať opustí server, protože by to stejně nepochopili. NASHLEDANOU ať se daří.
No a pro ty borce co tam přece jenom byli pokračují dál. Začneme ze začátku. Hlavní šéf a pořadatel byl Honza Kotrouš prostě náš starej znamej Kotel…prosím potlesk děkují. On totiž nám ulehčil situaci v klidu nakoupil vše co bylo za potřebí a tak ušetřil nám lítání po obchodech.
Nejvíc mně mrzel Jirka Cigler. Ten fešák říkal: ,, Jasně Silvestr přijdu bude kalba‘‘ káálime-- jeho nejoblíbenější hláška. Zůstalo to jenom na slovech.,,Ciggy zůstane ciggim‘‘samozřejmě nedorazil, asi slavil s rodiči a popřeji mu ať příště jede a nezůstane jenom na slovech. Začalo to všechno za hnusného počasí na Skalce kde jsme mněli sraz.Nechutně sněžilo až z toho mi bylo na nic. No jako prvního jsem uviděl Kubu Novotného je pro každou akci na Silvestra samozřejmě nemohl chybět. Pak dorazil Kotel a Matěj Novotný, můj spolužák ,, Trošku alkoholu neuškodí, no jak kdy‘‘ jako čtvrtý dorazil Adam Hloušek, nesl pěkně vonici bagety. Šestý dorazil KENNY s KOZÍ BRATKOU říkáte si kdo to jen mohl být kdo jiný než Lukáš Bareš zkráceně šukíí. Zajímavá osoba u něj se ještě pozastavím. Potom jsme uviděli Jardu Janisa nic k němu – nový člověk. Jako poslední dorazil Tomáš Sklenář asi ho neznáte zbýval nám Jirka Buříl, který dorazil do Kozojed o nějakou tu chvilku později.A mohli jsme vyrazit plnou párou vpřed směr Kozojedy. Cesta autobusem nic zvláštního až na pár bucht, které seděli vzadu a nehorázně se smáli čert ví čemu. Nic zajímavého se potom nestalo. Potkali jsme Jirku. Matěj, Tomáš, Jirka a Já jsme zůstali na chatě a začali jsme koštovat nějakej ten alkohol. Kotel a zbytek lidí šli mandrovat někam do Kozojed. Dáli jsme si panáka a pak druhého a byla kocovina . Jsme to pomalu rozjeli bylo teprve půl třetí. Kotel se vrátil a my jsme šli za flaškou do vsi. Matěj to je borec už první okusil válení ve sněhu následoval Tomáš nějak jsme se cestou seznámili s místním. Nějak se tam potuloval, něco mi říkal ani nevím sám co.Dorazili jsme do krámu a já jsem se zeptal máte něco Tvrdého ten dědek máme, máme tak jsme koupili dvě flašky. Pak jsme se s ním povídali co je absint. Potom jsme šli na chatu.. Tam už čekal Kotel a jsme to rozjeli na plné obrátky. A rozbila se nám dokonce Sklenička kdo jinej než Matěj, když jsme toho mněli dost šli jsme se zchladit, jako první jsem se vykoupal já kluci se smáli ani nevím čemu pák se přidal Matěj a skončilo to nakonec hromadnou fotečku a rychle do chaty. V tu chvili nejmin toho mněl šukíí , něco nám povídal ,nějaký školáčky z Liberce a tak podobně mně to bylo fuk. Potom následovalo něco co jsem nepochopil dodnes bylo pět odpoledne a už otevřeli tu hospudku, kde nalejvali granátky Kotel říkal jdeme na pivo tak jsme se všichni oblikli a šli Já,Matěj,Tomáš a Jirka jsme šli jako prví za námi šel Adam a něco po cestě říkal Matěj, že mu prý hoří tričko a tak podobně tak se Adam vrátil. Mně to bylo nějak podezřele a tak jsme se vrátili do chaty za nimi byl tam jenom Jarda někomu volal a smál se něčemu .Matěj říkal pojď oni na nás čekají v hospodě tak jsme trochu cestovali z hospody do hospody žádna sranda když člověk je střízlivý.Jediný komu to nevadilo byl Matěj dokonce nám nabízel zajit do hospody na pivko. Tak jsme se vrátili pak jsem mluvil s Kotlem – v pohodě. ,, Sranda musí bejt i kdybychom chodili z hospody do hospody‘‘. Potom se něco dělo. Tak kolem osmé večer jsme už opravdu všichni šli do hospody. Jak na ves docela dobra hospoda s dobrou barmankou. Jako první se ji všiml Jarda řekl něco v tom smyslu, no prostě si to domyslete sami. Kdo tam byl ten to slyšel.,,
Dáli jsme si všichni Granáta a začali jsme hrát fotbálek Kotel tam hodil prý kilo , nic dalšího se v té hospodě nekonalo až na Šukíího, který vyhrál skeníčku za dva vypité Granáty docela mně překvapil. Potom jsme zapadli na chatu a očekávali příchod půlnoci Jarda nám ukázal par triku jako Lenin, Smradlavý pivko a tak podobně. Asi pět minut před půlnoci jsme šli ven odpalovat rachejtle pák to přišlo racejtle byli odpáleni a Jarda nabídnul jit do vsi na pivko a ták jedinej kdo souhlasil byl jsem to nakonec já.Tak cestou jsme si povídali různé nemravnosti a další věci. Jako prvního vidláčka jsme potkali toho mistího mněl v ruce flašku od šampusu a divně se motal. Jarda se ho zeptal jeslí nesou tady nějaké buchty , zavedl nás na jejích disko ve stylu DJ Rohlíka, ale techniku mněl zcela provoznou.Tak jme tam seděli asi 15min a čuměli do blba až z ničeho nic se tam objevili dvě holčiny a začali tančit a divně se usmívat, když jsme se na ně podívali tak se usmáli a něco mezi sebou prohodili večer se nevyvíjel špatně až na jednoho zkrveného týpka. Nagelované vlasy, bíle tričko proto že pod tími svítidly bylo vidět, tmavé džiny no prostě vidlak jak .vymálovanej.A furt tam chodil jak hovádo ukazoval jeho bicáčky, tricáčky bálil nějaké školáčky. Kdo jinej by mu na to asi skočil než školáčky. A furt tam pochodovál jak nadržený býk.
Já s Jardou jsme se mu sámozřejmně smáli. A mezi tím se ty dvě holky sedli jí jsem se seznámil s nimi , prý nejsou místní. Tak jsem tam tančil až ta jedna šla se líbat s jejich DJ nevím co to mnělo vlastně znamenat. A mezi tím ten v bílém tričku se nás všimnul. A sám jako srab nepřišel a poslal na nás ještě většího hovada než on ožralýho prasete přišel k Jardovy a začal tam blejt něco jako co čumíš a další kráviny a potom přišel ten srab co máte za problémy a.t.p. Skončilo to nakonec tým, že vylezl ten jejích hlavní a začal v tom stylu, že bez něj nikdo se prát nebude. Skončilo to tím že jsme odešli a zjistili jsme, že to prasete byl teplouš. jsme pak kolem třetí přišli na chatu všichni už chrapali a z toho nic nebylo.Nic dál zajimávého se nestalo tak tahle reportáž pomalu, ale jistě konči tak. Děkuji vám za pozornost a chci poděkovat Kotlovi , Kubovi, Adamovi, Jardovi, Matějovi, Tomášovi, Jirkovi, Šukkymu, že přijeli a zakalili.
Dík . Čus bus a zas příště………………Aleeeeeeeeeeeeeeeeexxxxx…,,

autor: Alex

cenzura: nikdo

fotky: to nejlepší na netu, ostatní na vyžádání na cd

kovosroti.wz.cz

Kotlův dodatek k Alexově reportáži:

No..Jak ste postřehli, akce se konala uj mě na chajdě. Naše chata je dost malá a sotva jsme se tam vešli. Mám pár dodatků a postřehů, protože Alex byl dost ožralej a všechno si asi nepamatuje a taky jsme tak nějak byly rozdělený na 2 skupiny. Začnu od příjezdu:
Když jsme přišli do chaty, Alexovi kámoši chtěli jít na oběd, ale mi ostatní jsme něco měli, tak se nám nechtělo. Poslal jsem s nima Alexe, ať jdou do hospy. My jsme mezitím vybalili, nakrájeli salámy apod. Když se Alex a jeho kumpáni vrátili z hospody, chtěli jsme se jít projít my. Řekl jsem tedy Alexovi, ať udržuje oheň v kamnech a ať začnou trochu lehce kalit, protože jsme měli hrozně moc chlastu, tak aby se to vypilo. My jsme ve vesnici odpálili pár petard a asi po hodince se vrátili do chajdy.
Alex a jeho kámoši byli uplně na sračky (ve čtyrech lidech za tu hodinku vypili jednu flašku vodky a jednu meruňky a k tomu 4 pivka). Tím se lehce ztenčili naše zásoby. Potřebovali trochu vystřízlivět, tak šli dokoupit (to Alex popisuje v reportáži). My jsme mezitím zůstali v chatě, topili, chlastali, hráli karty a kecali. Když se vrátili z nákupu, tak se chvíli chlastalo pohromadě. Oni pak chtěli jít do hospy, ale my jsme chtěli zůstat v chatě, tak jsme se ňák schovali cestou a oni mezitím prošli místní hospy.
Po těchdle odpoledních zmatcích se všechno dělo zhruba tak, jak píše Alex. Akorát zapomněl na krutou sněhovou bitku ve dvou týmech, ale na tý není co popisovat. Kus přeskočíme a začnu od okamžiku, když jsme odpálili rakety.
Alex teda s Járou odešel do hospy na místní vidlo-disco a my jsme se vrátili do chaty. Otevřeli jsme další asi 2 flašky tvrdýho, čuměli v telce na Wohnouty a rúzně u toho blbli. Já jsem u toho vařil asi 30párků v takovym obřim hrnci. Matěj pak ten hrnec na sebe málem zvrhnul a Tomášovi asi 3 párky upadli na zem. Pak bylo asi třičtvrtě na 3 ráno nějak už nebylo co dělat, tak sme nějak zalehli, jenže za čtvrt hodiny přilít Jára a Alex a řvali: „ jdem je zabít…zabijem je…, pusťte mě, nebo ho zabiju“. Jára přitom lítal po chatě a mlátil do futer obuškem a pěstma a stříkal tam ňákej difuzil, nebo co a Alex chtěl jí zabíjet. Nějak sme to nevnímali. Vím akorát, že ty Alexovi kámoši pak šli ještě do Vesnice a přišli asi v 5 a tak se šlo spát. Ráno jsme zjistili, že Tomáš asi 6x blil, uklidili jsme a vypadli.

Všem co se zúčastnili děkuju, byla celkem prdel (i když ne taková jako loni). Příští rok možná pojedem zas (sice se mi to už nechce pořádat, ale uvidíme). Ale pokud pojedem, tak v míň lidech a asi bysme konečně koupili sud, abychom nemuseli furt rajdat do hospy.,